понедељак, 20. јул 2015.

Nails! :)




  Iskrena da budem ja obožavam da lakiram nokte,i kada god mi to vreme dozvoljava lakiram ih...Preko školske godine se dešava da često ne stižem da ih nalakiram ali zato čim uhvatim malo vremena obavezno ih nalakiram pa makar to bilo bez bilo kakvog ukrašavanja...Lakiranje i puštanje dugih noktiju su mi pomogli da prestanem da ih grickam...U periodu dok sam ih grickala su izgledali katastrofalno,a sada mi izgledaju poprilično bolje ako izuzmemo to da su mi se od kako sam skinula nokte koje sam izlivala za maturu izlistani...Uglavnom sada ću da vam okačim neke slike mojih noktiju tj. kako sam ih ukrašavala verujte ništa specijalno... :D


Izliveni nokti-Matura <3




Ovi su od pre neke dve nedelje <3
Novi lakovi <3





















A ovo su opet moji lakirala sam ih pred odlazak na more... <3
Ovo sam sestri lakirala nokte... <3



















To bi bilo to za ovaj post :)
Novi post kada se vratim.... :) <3
















20 коментара:

  1. Odlican post!Ja obozavam da lakiram nokte,i zelela bih da pohvalim tvoje maturske nokte.
    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post!Takođe obožavam da lakiram nokte!♥♥♥
    Novi post: milicaandandjela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Ahaha iste smo i ja obozavam da lakiram nokte zato sto ih grickam sad su mi porasli ali sad dok je letnji rasput pokusavam da sto cesce lakiram nokte da ih ne grizem nadam se da cu uspeti ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Nokti su prelepi!Odlican post! :D
    http://sofija1837.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Po meni što jednostavnije,to bolje.
    Inače nokti za maturu su prepreprelepi.

    Flyovanje.blogspot. com

    ОдговориИзбриши
  6. wow ! Odlicno izgledaju ! Bas imas ukusa :D I ja bih lakirao nokte , da sam zensko , stalno bi bili tamno plavi xDD Inace svaka cast za umece !

    ilordogaming.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Nokti su prelepi! Ja ne mažem često jer se ježim kada tuferom ili bilo čime prolazim preko noktiju, ali s vremena na vreme, skupim snagu i promenim ih. :D
    PS: Učlanila sam se u tvoj blog, nadam se da ćeš i ti u moj. xo

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Super su nokti!!! :)

    colorfulcraziness.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман24. јул 2015. 15:45

    Great post dear. Loves

    www.nilgunozenaydin.com

    ОдговориИзбриши
  10. I ja obozavam lakirati i uredivati nokte , dala si mi ideju za jedan od buducih postova :)
    Inace imas lijep oblik nokta :)

    Posjeti moj blog i novi post ako zelis :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши