понедељак, 14. децембар 2015.

New Year Tag

Zdravo svima!
Evo mene sa još jednim novim postom... :D Još jedan hladan ponedeljak i naprsna odluka da se pomerim malo od knjige iz istorije i da otkucam ovaj post..Za danas sam vam pripremila jedan tag za koji me je nominovala Lejla ..Ovaj tag vezan je za novu godinu i Lejla ga je sama osmislila i vrlo rado ću sada odgovoriti na pitanja iz ovog taga... :)
Pa da počnemo...

1.Šta bi želela da dobiješ za Novu godinu?
Pa iskrena da budem nemam apsolutno nikakvu ideju šta bi to moglo da bude,moja najveća želja da dobijem novi fotoaparat se ispunila...Želela bih još i da mi se pruži prilika da otputujem u Sarajevo i da moja porodica postane veća za jednog člana sestru ili brata,itd. imam i previše želja tako da ih neću sve nabrojati... :D

2.Opiši 2015. godinu u tri reči.
Nije bila loša...
Hahaha...Nisam znala šta drugo da napišem,zato što pojedini trenuci ove godine su bili veoma teški za mene ali pored njih je bilo i onih sjajnih koji su ovoj godini izvadili prosek... :D

3.Gde ćeš slaviti Novu godinu?
Iskrena da budem nemam pojma,ne volim ništa preterano unapred da planiram ali to će najverovatnije biti u kući,čijoj ne znam,u krugu par najbližih prijatelja... Zato što volim mala slavlja nekako su zabavnija... :D

4.Kome ćeš dati poklon za Novu godinu?
Pojma nemam,znam samo da će to sigurno biti moja sestra i brat od tetke,a za ostale ne znam... :D

5.Kada otkuca 00:00,kome ćeš prvo čestitati Novu godinu?
Hahaha...Pa dečku logično...Haha...Šalim se naravno,nemam ga još uvek...Pa prve osobe kojima ću čestitati Novu godinu će biti one koje su u tom trenutku sa mnom... :D

6.Koja ti je omiljena novogodišnja pesma?
Hah...Pa i nemam baš omiljenu novogodišnju pesmu jer ne znam gotovo ni jednu,ali recimo ako baš mora ova: 

7.Da li na jelku stavljaš samo ukrase ili i ukrase i slatkiše?
Pa uglavnom samo ukrase... 

8.Nova godina za pamćenje?
Mislim da je jedna od najboljih bila 2013. :D

9.Da li poklone otvaraš odmah čim ih dobiješ ili čekaš ponoć?
Ja sam uvek bila fino dete i poklone sam otvarala u ponoć :D Samo što će ove godine pokloni morati da sačekaju jutro... :D

10.Kada kitiš jelku?
Pa svake godine sam to obavljala jako kasno svega par dana pred doček,ali ove godine ću tu ceremoniju sprovesti malo ranije... :D

Nominujem:Milicu i Tijanu

I to bi bilo to za ovaj post... :D U sredu vas kao što i sami znate očekuje post na temu 'We are talking about one place',a onda od petka (sa malo većim zakašnjenjem) započinjemo prazničnu seriju postova...Do sledećeg posta:Bye bye :D
Voli vas vaš

5 коментара:

  1. Tag je odličan. I ja sam nominovana od strane Lejle i sa zadovoljstvom cu ga uraditi :-) Tvoji odgovori su jako, jako zanimljivi. Zaista je bilo zanimljivo čitati ovaj post :-) I moram da prokomentrarisem ovo za otvaranje poklona, ja sam osoba koja je toliko nestrpljiva, da ne moze da ceka ponoc, a kamoli jutro. Otvaram ih odma. Zaista ti se divim kak mozes da izdrzis :-)

    Posjeti moj blog i uclani se na njega http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/ , ja na tvoj vec jesam! :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Baš mi se sviđa tag! Jedva čekam da ga uradim! Hvala ti na nominaciji! ☺

    ОдговориИзбриши
  3. Tag je baš zanimljiv!
    Christmas DIY na mom blogu!
    overthemoonwithvanjablogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Tag je odlican, zaista mi se svidja!
    Poseti i uclani se ako ti se svidi, blog je novi, tek tri posta. :) ---> http://blogteenqueen.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Post je odličan.
    Baš mi se sviđa ♥
    Pogledaj moj blog ako želiš ♥
    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши