среда, 10. фебруар 2016.

Januarski favoriti.. :)

Zdravo svima!
Danas je bio veoma tmuran dan bar kod mene..I dalje sam na raspustu,ali već mogu vam reći postaje dosadno iako vrlo dobro znam da ću kroz nedelju dana žaliti za raspustom...Pošto smo na početku februara,ako uopšte smem tako reći s obzirom na to da je danas 10-ti,danas sam vam spremila januarske favorite...Nije ih ni ovog meseca bilo baš nešto naročito mnogo ali ih je bilo dovoljno da napišem ovaj post...Sledeći post koji vam spremam je post iz rubrike #Branka fotografiše...
Pa da počnem već jednom sa tim januarskim favoritima... :)

Kao i uvek na početku favorita vam uvek pokazujem lak ili lakove za nokte koji su mi bili favoriti tog meseca,pa ću tako i danas... :) Ovog meseca je to bio Flormar u broju 405,ovo je neka bordikasta boja i mnogo lepo izgleda na noktima i baš je nekako zmska boja... 

Sada prelazimo na proizvode za usne...Ovoga meseca među mojim favoritima se našao i ovaj Baby Lips-Sweet apple,on je iz nove kolekcije i ima još jaču crvenu boju od Cherry me Baby Lips-a,i naravno i neodoljiv miris zbog koga mi je još draži...

Sledeći proizvod je karmin marke Don Juan u ovoj bordoj boji u broju 49,koji je odličan,nije mat i dobila sam ga za Novu godinu od sestre... :)

Kako oni izgledaju na mojoj ruci u maloj količini... :)

Sledeći proizvod koji se našao među mojim favoritima je ovaj parfem koji ima božanstven miris...Prosto ne znam kako da opišem ovaj miris,ne znam nekako je sladunjav,i dobila sam ga na poklon od dečka.... :)

Već duže vreme sam bila znatiželjna da isprobam micelarnu vodu i sestra mi je napokon kupila Mixa micelarnu vodu za Novu godinu...Ova moja služi za skidanje šminke sa lica i oko očiju...I što se tiče moći skidanja šminke ova micelarna voda je odlična,i što je najbolje uopšte me nisu pekle oči kada sam skidala maskaru,senku itd...

Što se garderobe konkretno tiče i nisam baš imala favorite za ovaj mesec,jer iskreno ne volim zimu pa samim tim ne volim ni zimsku odeću,koja je jelte predebela..Ali zato sam dosta nosila ovu kapu koju imam već 2 godine otprilike i ona je kupljena u Terranovi...

Pošto šalove ne volim,ova ešarpa mi je poslužila umesto šala ovog meseca...Inače je iz kolekcije ešarpi moje sestre,ali je mnogo lepa i uklapa mi se uz kaput tako da je odlično poslužila... :)

Sledeća stvar koja se našla među mojim favoritima je ova narukvica koju sam dobila od najbolje drugarice i ona takođe potiče sa fb stranice Narukvice Miss Chic...

I poslednja stvarčica među mojim favoritima ovog meseca je ova ogrlica,koju sam dobila na poklon od tetke... :)

I to bi bilo to za ovaj post...Za sledeći post vam spremam mnogo sličica...A do tada uživajte u ovih par dana koliko nam je još ostalo do polaska u drugo polugodište:Bye bye :)
Voli vas vaša

15 коментара:

  1. Narukvica je prelepa i verovatno ću naručiti sličnu. :)
    Ogrlica mi se takođe sviđa, tetka je lepo izabrala. :) Ni ja ne volim zimsku odeću, ali kape i šalovi su mi izuzetak! Baš sam ih iznosila ove sezone. :D
    Mislim da sam u parfimeriji videla isti parfem, mada se ne sećam baš.:)
    <3333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Karmin je jako lep, boja mi se baš dopada! Nisam probala nijedan Baby Lips iz ove zimske kolekcije, a s obzirom na to da volim Cherry Me, mislim da bi mi se ovaj svideo :) Slike su super :*

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
  3. Mislim da bi mi taj Baby Lips baš odgovarao, imaću ga na umu ako budem kupovala neki. Ogrlica koju si dobila od tetke je zaista kreativna i lepa, mnogo mi se dopada. Inače, slike su ti fenomenalne! xx

    jasminadimitri.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Zaista sjajan post, slike su predivne, ešarpa mi se mnogo sviđa (ja sam veliki ljubitelj marama i ešarpi, tako da... :'))

    http://iwanttobehappybydanica.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Post je zaista sjajan,kao i same slike ♥
    Ja imam isti parfem,samo što je moj u drugačijoj bočici ♥

    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post, i slike su bas dobre. Boja karmina je vrh! ♥

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post. Imam slican karmin. :)
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Sjajan post, nadam se da ces mi se uclaniti na blog jer ja na tvoj vec jesam<3

    Chocolatemuffin555.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican post. Favoriti su divni. Ti si predivna. Jako lepo pises, svaki put me iznenadis svojim radom. ^_^ <3

    ОдговориИзбриши
  10. Predivni favoriti! <3

    NEW POST ---> http://living-like-v.blogspot.ba/2016/02/farmasi-garlic-shampoo-review.html
    NEW POST ---> http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/02/16th-episode-got-me-like.html

    ОдговориИзбриши
  11. Divan post! Slike su predivne! ♥ http://everythinggirlneedstoknow.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  12. Ti uvek imaš predivne slike,koju kameru koristiš?♥


    http://overthemoonwithvanja.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  13. Fenomenalne fotografije, kao i post.. I mene zanima koju kameru koristiš? :) ♥

    Molim te, isčlani se i ponovo učlani u moj blog kako bi i dalje primala obavještenja (promijenila sam link) Mnogo bi mi značilo! ♥ -----------> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Odličan post, Branka! Ruž je preleep! Odlične slike ❤☺

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Svidja mi se boja laka. Kapa je bas slatka.
    http://majinlittleworld.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши