понедељак, 1. фебруар 2016.

TAG:Potroši 7 do 1. maja i Narukvice Miss Chic!

Zdravo svima!
Nije me bilo gotovo više od dve nedelje i stvarno mi je žao zbog toga,ali ću se potrudititi da u toku ovog raspusta budem što redovnija...Neki će naredne tri nedelje takođe provesti u školi ali u mojoj školi će to biti tri neradne nedelje,napokon zasluženi odmor...Prethodne dve nedelje su bile zaista iscrpljujuće,jer smo se svi u gimnaziji trudili da ostvarimo što bolji uspeh na kraju prvog polugodišta,i zaista sam se neizmerno radovala ovom raspustu...Za današnji post sam se odlučila da to bude tag,koji nije kao uobičajeni tagovi u kojima odgovaraš na pitanja,već je to tag ,,Potroši 7 do 1. maja'' za koji me je nominovala Jelena...Do sada iskrena da budem nisam odrađivala ovakve tagove ali očekujem da će biti zanimljivo...A nakon proizvoda koje ću vam prikazati u nastavku posta sledi i deo posta u kome ću izneti svoje slike narukvice koju je napravila jedna divna devojka sa fb stranice Narukvice Miss Chic...
Pa počnimo... :)

Prvi proizvod koji sam uvrstila u ovaj tag je ovaj ako mogu reći plavi B.U. ,jer iskreno nisam sigurna koja je ovo boja (možda neka tirkizna?) ...U svakom slučaju ja jednostavno obožavam ovaj miris jer mi je omiljeni od svih B.U. mirisa...Skoro sam kupila ovu novu bočicu,ali se pre škole retko kada setim da se namirišem njime tako da ovaj tag koristim kao podstrek da ga potrošim do maja... :D


Sledeći proizvod je ovo Nivea mleko za telo koje je zaista odlično i koža je posle njega meka,ali ga ja retko kada koristim i zato imam utisak da ću na kraju morati da bacim gotovo pola pakovanja... 



Sledeći proizvod je Dermogal,njega kupujem u apoteci i koristim ga za čišćenje lica,ali jelte uvek postoji to ali,vrlo često me mrzi uveče da očistim lice tako da na ovaj način teram sebe na to... :D



Ovaj korektor uzimam već drugi put,tako da želim što pre da ga potrošim da bih isprobala neki novi...


Sledeći je jedan Baby Lips iz moje kolekcije....Ovo mi je jedan od omiljenih Baby Lips-eva ,ali s obzirom da ga nije ostalo još puno želim da ga što pre potrošim i isprobam neki još bolji.... :D


Ne znam zašto ali ovom bojom laka nikada zapravo nisam bila nešto oduševljena jer mi je oduvek bila nekako prejaka...Ovaj lak je u broju 14 i jako se lako skida,tako da želim što pre da ga potrošim da bih napravila još mesta na svojoj polici za neke nove lakove...


I poslednji proizvod u ovom tagu je ovaj kreon marke Golden Rose,već sam dobila novi ali pošto želim da prvo potrošim ovaj stari kreon putem ovog taga sam želela da izazovem sebe... :D


Nisam još uvek završila...Za nastavak posta sam vam spremila par sličica narukvice koju sam poručila preko interneta...Ovu narukvicu sam poručila preko stranice Narukvice Miss Chic,ovu stranicu mi je preporučila najbolja drugarica i zaista se nisam pokajala zbog poručivanja narukvice jer mi je ona veoma brzo odgovorila na poruku...Devojka koja poseduje ovu stranicu,plete narukvice sa privescima,imenom  i datumom,u mom slučaju je to narukvica sa datumom koju sam poručila za jednu posebnu osobu i slike te narukvice ćete imati prilike da vidite do kraja posta. Ona ima i instagram profil @narukvice_miss_chic



Malo sam odužila sa ovim postom tako da sa ovom slikom definitivno završavamo...Do sledećeg posta:Bye,bye :D
Voli vas vaša

21 коментар:

  1. Odličan post! Želim ti sreće da uspeš da potrošiš ove proizvode! Narukvica je preslatka! ❤☺

    ОдговориИзбриши
  2. Bas mi je drago sto si se pridruzila tagu, nadam se da ces sve lepo potrositi, narukvica je divna :) <3

    ОдговориИзбриши
  3. I meni je omiljeni B.U. dezodorans ali ga isto slabi trošim, verovatno jer više volim NIVEA dezodoranse. A ovaj Baby Lips Cherry Me isto imam ali ga više koriste moja sestra i mama :) Inače, nadam se da ćeš uspeti u nameri da sve to potrošiš. Narukvica je savršena :)

    katieslittlecorner.blogspot.com - Novi post na mom blogu

    ОдговориИзбриши
  4. Jedva čekam da vidim rezultate taga. :D I hvala što si preporučila ove narukvice, divne su i poručiću nekoliko. :) <3

    ОдговориИзбриши
  5. Nadam se da ćeš uspeti da potrošiš sve!

    flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post, nadam se da ces uspeti da potrosis sve. Jako je slatka narukvica. ♥

    ОдговориИзбриши
  7. Slike su ti zaista divne, kvaliteta im je odlična ! Mnogo mi se sviđaju <3

    ОдговориИзбриши
  8. Predivan tag! Mnogo mi se dopadaju slike a narukvica koju si spomenula na kraju je predivna! <3


    If you want please visit my blogs, it means so much to me:
    NEW POST ---> http://living-like-v.blogspot.ba/2016/02/my-morning-routine.html
    NEW POST ---> http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/01/stalia-songs.html

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post, nadam se daćeš uspeti!♥ Narukvica je divna♥

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican post. Svidja mi se narukvica, mozda i ja nesto narucim sa njihovog instagram profila. :)
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Uau, slike su presavrsene :D I mnogo mi se dopada sto si kao pozadinu stavila ovu predivnu pahuljicu :) Narukvica mi se bas dopada <333

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Super post,slike su predobre i mnogo mi se dopada pozaadina ! *-*

    posjeti moj blog- http://myworldajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  13. ova zmiska tema mi je svidja!
    pogledaj moj post u toku je GLAMULET+charm giveaway contest <3
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  14. Odlican post, postala sam tvoj citalac pratim te preko GFC-a nadam se da ces uzvratiti! :) :*

    http://marinailes9.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  15. Odlican post, veoma neobican i interesantan :) Zelim ti svu srecu da potrosis te proizvode do pocetka maja! :)

    https://barbiegirl06.wordpress.com

    ОдговориИзбриши
  16. Super post, postala sam tvoj citalac pratim te preko GFC-a nadam se da ces uzvratiti! :) :*
    http://vesnamar.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  17. what a lovely post my dear
    amazing item reviews
    simply love it!
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    ОдговориИзбриши
  18. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  19. Blog ti je super ♥
    Pogledaj moj blog i uclani se ♥
    http://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши